مدارس ترک و مدارس بین المللی ترکیه

در اینجا شروع به نوشتن

یکی از مسائل مهمی که ممکن است برای بسیاری از افراد پس از دریافت اقامت ترکیه و همچنین زندگی ترکیه با آن روبرو گردند تحصیل فرزندان در ترکیه می باشد. این مسئله چالش بسیاری از والدین که می خواهند فرزندانشان در مدرسه هایی باکیفیت تحصیل نمایند می باشد.

اما باید بدانید که با یک برنامه صحیح و جامع می توانید فرزندان خود را در مدرسه هایی که مدنظر دارید و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند ثبت نام نمایید. از جمله مدرسه های موجود در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مدارس بین المللی ترکیه

مدارس خصوصی ترک

مدارس دولتی ترک

مدارس ایرانی ترکیه

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که مدارس بِین المللی ترکیه از آن برخوردار می باشند و دیگر مدرسه ها از داشتن آن بهره مند نمی باشند این است که تدریس در این مدارس به زبان انگلیسی می باشد.

اما مسئله ای که باید در نظر داشته باشید این است که برخی از مدارس در ترکیه به عنوان مدارس بین المللی شناخته شده می باشند که دلیل آن نیز پذیرش دانش آموزان به صورت اینترنشنال است. از همین پیش از هر کاری باید چک شود که زبان تدریس در این مدارس به چه صورت می باشد.

ورود به مدارس خصوصی ترکیه و مدارس دولتی ترکیه نیازمند آن است که فرزند شما به زبان ترکی تسلط داشته باشد که این حساسیت در سنین بالاتر بیشتر نیز می باشد.

البته باید بدانید که تحصیل در مدارس دولتی ترک نسبت به مدارس خصوصی ترک از هزینه های پایین تر و حتی رایگان برخوردار می باشد که البته دلیل آن امکانات پایین تر آن می باشد. تدریس در مدارس ایرانی ترکیه نیز به زبان فارسی می باشد و برای افرادی که با زبان دیگری آشنایی ندارند مناسب خواهد بود.

برای ورود به مدارس بین المللی ترکیه نیاز است تا کودک شما تستی را برای زبان انگلیسی به انجام رساند تا سطح زبان وی مشخص گردد.

همچنین تقریبا تمامی مدارس یک تست دیگر را نیز به انجام می رسانند تا سطح علمی کودک شما را مشخص نمایند. پس از انجام پیش ثبت نام فرزند شما نیاز است تا اقدام به دریافت اقامت ترکیه نمایید تا در حضور فرزند شما د مدرسه خدشه ای وارد نگردد.

کنید…

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *